Monday, February 27, 2006

Φοιτητής στο Καρλόβασι


Εμ, δεν είμαι πια! Ούτε φοιτητής, ούτε φοιτήτρια στο Καρλόβασι..
Ναι ξέρω..<<Τι λέει το βούρλο?!>>
Κι όμως..Ξέρω εγώ..Γιατί τα μαθαίνω εγώ τα νέα...Και αμέ γιατί να μη ζηλέψω παρακαλώ όταν το ίδο βράδυ έχει και συναυλία C-Real, και η Paola τσιτσίδιασμα, και Αbsolut party?? (όπου, for the record, το ίδιο βράδυ είχε Absolut party και στο student union εδώ στο R.H.U.L.)
Είδες εξέλιξη το Καρλόβασι?..Και τα 'λεγα εγώ! Θα παω το καλοκαίρι και δε θα το αναγνωρίζω!!
Τελος πάντων, μη τα σκέφτομαι και συγχίζομαι..
Λοιπόν, ένα πράγμα θα σας πω, ειδικά σε σας που τώρα ήρθατε στο Καρλόβασι... Τον πρώτο χρόνο, όσοι μείνετε, μετά το Νοέμβριο, θα αρχίσετε να περνάτε τέλεια... Θα συνειδητοποιήσετε πόσο ωραία είναι να μένεις μόνος, να βγαίνεις από το σπίτι ότι ώρα θες χωρίς να σε νοιάζει, να γουστάρεις που δεν θα έχεις να πας «διαβασμένος/η» την επόμενη μέρα στο μάθημα, και βασικά, που μπορείς να μην πας και καθόλου.. Θα θέλετε να τα κάνετε όλα.. Μέχρι το τέλος της χρονιάς θα έχετε πάει σε όλα τα νυχτερινά μαγαζιά που υπάρχουν αυτή τη στιγμή στο Καρλόβασι (εύκολο αφού είναι λίγα) και σίγουρα θα ψάχνετε τρόπους να νοικιάσετε αμάξι να βγείτε στο Βαθύ... Σίγουρα θα ψιλοξενερώνετε που δεν υπάρχουν πολλά γκομενάκια, αλλά.. «και με τα παιδιά περνάω γαμάτα..», καθώς εσείς οι κοπέλες θα τσατίζεστε που θα σας αποκαλούν γκομενάκια, και ειδικά αυτός που μάλλον έχετε βάλει στο μάτι!..Καθώς επίσης, θα νιώθετε αμήχανα όταν μπαίνετε σε ένα μαγαζί και ο αντρικός πληθυσμός του σας scan-άρει, από πάνω μέχρι κάτω, μέχρι να κάτσετε κάπου.. αλλά κορίτσια, μεταξύ μας, το γουστάρετε κι όλας!..
So, don't worry!! Αμα το λέω εγώ...Tα καλύτερα έπονται!
Take care.

Το άσχετο του post: Ξέρουμε αν γύρισε ο Μήτσος από London?

1 comment:

highfidelityshow said...

Με γειες! Με γειες!
Με γειες το καινούργιο σου ιστολόγιο!
Σου κάνω ποδάρικό και ελπίζω να είμαι γουρλής...

Άρε φοιτητηλίκι αθάνατο!!!