Thursday, June 29, 2006

Πες τα ρε Ανδρέα!!!

Και δε μιλάω για το γνωστό Ανδρέα ( τον Παπανδρέου) αλλά τον άγνωστο πλυν όμως ευφυέστατο!

Ξέρω ξέρω... "Είμαστε άνθρωποι με φιλοδοξίες για καριέρρα" γιαυτό..
"Δε ζηλεύουμε αυτούς που τώρα είναι στις παραλίες γιατί είναι αργόσχολοι ενω εμείς δουλεύουμε και είμαστε δημιουργικοί"... ποιός τα λέει αυτά ήθελα να 'ξερα, και ποιός μπορεί να τα πιστεύει....
Γιαυτό, πες τα μπας και ξυπνήσουμε και εμείς που αντί να ακολουθούμε τα απλά κάνουμε τη ζωή μας πιο δύσκολη με εταιρίες, δουλειές, υπερωρίες....
Ξερώ ξέρω..καλή αρχή μου, αλλά καλοκαιριάτικα??? Γιαυτό αντιδρώ. Το χειμώνα θα μου περάσει...
Μεχρι τότε.... Vamos a la playa!!! και στο la isla bonita!!!

το άσχετο του post: αν αυτή την εποχή κάνει έξω κρύο-μέσα fujitsou που μπορεί να βρίσκεσαι??

2 comments:

highfidelityshow said...

Χεχε, πολύ καλό Vaggie.

Κατά την άποψή μου μπορείς να πιστεύεις ότι θες για τους "αργόσχολους" αρκεί να βγάλεις το καλοκαίρι χωρίς πρόζακ!

χεχε

Vaggie said...

@zero: εντάξει, είμαι καλύτερα...Όλο το Σ/Κ ήμουν θάλασσα!! :P πιστεύω να γλιτώσω...χεχε...