Tuesday, August 22, 2006

Γυρίσατε??? (από φωνή Τ.Καρέζη στο "Δεσποινίς Διευθυντής")


Μπορεί η Τζένη Καρέζη να το ρώταγε στον Αλέκο Αλεξανδράκη, για να επιβεβαιβεώσει την επιστροφή του από το Μεσολόγγι, εγώ όμως το ερωτώ για τον καημένο τον Αθηναίο εργαζόμενο...
Η δουλειά μου από το σπίτι μου απέχει μια μεγάλη απόσταση με αποτέλεσμα να πρέπει να διανύσω όλη την Αθήνα για να φτάσω. Κατα συνέπεια για να κάνω την απόσταση απο Καλλιθέα- Αγια Παρασκευή ξεκινώ 8, 8 παρά από το σπίτι για να είμαι στις 9 εδώ.
Όπως καταλαβαίνετε, ε ναι!!! Γκρινιάζω που πρέπει να ξυπνάω στις 6.45 για να πιάσω δουλειά στις 9. Είμαι ανθρωπός που έχει ερωτική σχέση με τον ύπνο και ΟΧΙ (!!!!) δε θέλω να χωρίσω.
Τώρα λοιπόν τον πολύ ωραίο Αυγουστό, ο κόσμος πήγε διακοπές.. Όχι για πολύ καιρό, αλλά αυτές τις 10 εργάσιμες που ξύπναγα 8 παρα δέκα, ήμουν ο πιο ευτυχισμένος άνθρωπος!!!
Από σήμερα το πρωί όμως, αυτό το υπέροχο πρωινό ταξίδι μου προς τη δουλειά που διαρκούσε μόνο 15 λεπτά έλαβε τέλος.
Και ερωτώ λοιπόν εγώ: Γυρίίίίίίίίίίίίίίσατε???????? Και αν ναι, ΓΙΑΤΙ?????
Γιατί πρέπει εγώ τωρα κάθε πρωί να αντιμεπίζω την κατάσταση της φωτογραφίας στο Καλλιμάρμαρο (που δε ξέρω αν φαίνεται αλλά το φανάρι είναι πράσινο κι όμως είμαι ακόμα εδω και δε προβλέπεται να τσουλάει και γρήγορα το πράγμα..).
Γιαυτό, φίλε οδηγέ, υπομονή....
Take care...
Vaggie

το άσχετο του post: την φωτό την τραβηξα σήμερα το πρωί καθώς πήγαινα στη δουλειά.... Και πρέπει να καταλάβαινετε την αγανάκτησή μου αφου το post αυτό προηγήθηκε του post αφιερωμένο στις διακοπές μου....

5 comments:

artfarted said...

Προφανώς είσαι καλομαθημένη και έχεις παράλληλη σχέση με το αυτοκίνητό σου! Γιατί υπάρχει και το μετρό. Καλλιθέα- Αγ. Παρασκευή, με κακές συνθήκες, δύο λεωφορεία και μετρό, το πολύ 45 λεπτά (μιάμιση ώρα τη μέρα δλδ) και κόστος (χωρίς κάρτα) λιγώτερο από 4 ευρώ αλέ-ρετούρ. Αλλά, είπαμε, θέλεις πριβέ διαδρομή!

highfidelityshow said...

Αυτό θα έλεγα κι εγώ βρε Βάγγη.

Δε παίζει κανένα μετρό?

Vaggie said...

@artfarted: η αλήθεια είναι πως εκτός από τον ύπνο έχω και με το αυτοκίνητο μου ερωτική σχέση, την οποία δεν θέλω να χωρίσω επίσης. (όπως θα ελεγε κι ο φίλος μου ο Νίκος είμαι ενα "παλιοθύληκο", με την καλή έννοια)
Ο λόγος που διατηρώ και αυτή τη σχέση είναι επειδή το αυτοκινητάκι είναι τρελλή αυτονομία και μετά τη δουλειά μπορώ να πηγαίνω όπου θέλω. Αν γυρίσω σπίτι, δύσκολο να ξαναβγώ μετά....
@zero: Μετρό παίζει (όπου και είναι το μόνο μ.μ.μ. μαζί με το τρενάκι που συμφέρουν απο άποψη χρόνου), αλλά δυστυχώς καλύπτει μόνο μεγάλο κομμάτι της διαδρομής και όχι όλο... Το υπόλοιπο πρέπει να γίνεται με λεωφορείο, που κακοχαρακτηρισέ με ΟΣΟ ΘΕΣ, δε παίρνω. Ευελπιστώ στο να ανοίξει η στάση μετρό στο ΝΟΜΙΣΜΑΤΟΚΟΠΕΙΟ να είμαι απέναντι!

Vaggie said...

Μόλις πρόσεξα το "παλιοθυληκο"...
Παλιοθήλυκο λοιπόν..... (μα να μη μπορώ να κάνω edit!!!)

bereniki said...

kouragio... egw apla akouw POLU radiofono kai xazeuw ta pipinakia pou odhgoun dipla mou ;) tis proalles phgaina na grapsw mathima kai diabasa 3 selides shmeiwseis stamatimenh stin kinisi...(stadiaka bebaia oxi monokomata..mhn ta paralema...)...de me xalase! egrapsa sxedon 9! ;)
wraia einai mwreeeeeeeee