Monday, November 13, 2006

Θέλω Vs Δε Θέλω

Γειά σου. Σήμερα είναι Δευτέρα. Είμαι στο γραφείο (έκφραση που σημαίνει το ιδιο με το "είμαι στη δουλειά" αλλά δε τη χρησιμοποιώ γιατί μου θυμίζει τη σκλαβιά του 9-5 στην καλύτερη των περιτώσεων, ενώ το "είμαι στο γραφείο" μου κάνει πιο intelectuelle και με κάνει να αισθάνομαι σημαντική). Έχω γράψει ένα σωρό πολιτικές, έχω διαβάσει τους νόμους μου και για σήμερα και περιμένω απλά να πάει 5.30 (και όχι 5 γιατί σήμερα ήρθα 9.30 και όχι 9) για να φύγω. Όπως θα έχεις καταλάβει, η έμπνευση δεν έχει γυρίσει ακόμα. Όπως και δεν έχει γυρίσει και ο φίλος μου ο Γιάννης από φαντάρος.
Αυτό που διάβασες ήταν μια απαράδεκτη εισαγωγή του κειμένου που θέλω να γράψω. Που δεν είναι ούτε κάν κείμενο. Bullet points είναι. Με τα θέλω μου αυτής της εποχής και τα δε θέλω μου. Χωρίς επεξήγηση.
  • Θέλω να βάψω τα μαλλιά μου σκούρα.
  • Δε θέλω μετά να το μετανοιώσω.
  • Θέλω να αλλάξω γραφείο. Όχι δουλειά, γραφείο. Να κάθομαι αλλού.
  • Δε θέλω να περιμένω ένα χρόνο να γίνει αυτό.
  • Θέλω να φτάνω στη δουλειά μου σε 10 λεπτά.
  • Δε θέλω να μετακομίσω.
  • Θέλω η μαμά μου να έχει άποψη για όλα
  • Δεν θέλω να μου την επιβάλλει.
  • Θέλω να κάνω ραδιόφωνο.
  • Δε θέλω να πρέπει να περιμένω να πάω Σάμο για να κάνω.
  • Θέλω να λέω καλημέρα και να μου χαμογελάνε.
  • Δε θέλω να λέω την πρώτη μου καλημέρα στο γραφείο.
  • Θέλω να μου δίνει σημασία.
  • Δε θέλω να κάνω τα πάντα για να μου δίνει σημασία.
  • Θέλω να έχω όλα τα cd που έχουν κυκλοφορήσει.
  • Δε θέλω να έχω τα cd του Τσαλίκη.
  • Θελω να πάω στο Λονδίνο.
  • Δε θέλω όταν γυρίσω να έχω πάθει κατάθλιψη.
  • Θέλω να πάω Σάμο.
  • Δε θέλω όταν γυρίσω να έχω πάθει κατάθλιψη.
  • Θέλω να σε ξεπεράσω μα δε γίνεται (στίχος από τραγούδι του Δεληβοριά).
  • Δε θέλω τέτοιους φίλους (στίχος απο τραγούδι του Πασχαλούκου).
  • Θέλω να αφεθώ και ας παρεξηγηθώ
    σε σένα που μπορείς να απαντάς και να απορείς
    θέλω να αφεθώ και ας φοβηθώ
    σε σένα που μπορείς με ένα χάδι να αδικείς (μιχάλης χατζηγιάννης)
  • Δε θέλω να σε ξαναδώ
    μανάρι μου τα κάναμε σαλάτα
    θέλω μονάχα να σου πώ
    πως απόψε γέννησε η γάτα (λάκης παπαδόπουλος)
Και για τους πιο πονηρούς του blog δυο ΘΕΛΩ με υποννοούμενο:

-- Μωρό μου ΘΕΛΩ το προηγούμενο cd της Κοκκίνου..




Και αφού το αποκτήσει.......



-- Μωρό μου..Τώρα ΘΕΛΩ και το τελευταίο cd της Κοκκίνου..



Όπως λέω και με την ξαδέρφη μου.... Έχουμε ξεφύγει τελείως....
Καλή βδομάδα..
Take care..
Vaggie


το άσχετο του post: μετά από τόσα άσχετα μαζεμένα, θέλετε κι άλλο (σαν την κοκκίνου κι εσείς)??

2 comments:

bereniki said...

apaixtoooooooooooooooooooo
*****

Epicuros said...

Κρίμα που δεν ξέρω τα τραγούδια της Κοκκίνου κι έτσι έχσα το υπονούμενο! Και μ΄αρέσουν τα υπονοούμενααααααα