Tuesday, February 17, 2009

Είναι αυτό που λέμε …τυπικά


Ένα τραγούδι λέει…
Ότι «τα τραγούδια λένε πάντα την αλήθεια…».

Επίσης λένε….
Ότι τα τραγούδια είναι βγαλμένα από τη ζωή..

Ένα τραγούδι, που λέει την αλήθεια και είναι βγαλμένο από τη ζωή λέει……
«…Στερεότυπά μου έτσι τ' όνομά μου δεν ξανάκουσα…και γι’ αυτό θυμώνω…».

Εγώ λέω….
Όταν νιώθεις δε μπορείς να είσαι τυπικός.
Γιατί αν μπορείς να το κάνεις, τότε δεν αγάπησες ποτέ.
Κανείς δε μπορεί τόσο πολύ να προσποιηθεί.
Κανένα εγκεφαλικό κύτταρο δεν είναι δυνατότερο από τον παλμό της καρδιάς σου.

Κάποιος άλλος λέει…..
Η αγάπη είναι κατάσταση. Δε ξυπνάς μια μέρα και έχει φύγει.

Κι εγώ συμφωνώ….

3 comments:

N1K05 said...

Mazi sou egw, alla mporei na ksypniseis mia mera parea mono me tin agapi (an me pianeis). Opote se auti ti periptwsi... paketo! :p

ag said...

Κι εγώ θα συμφωνήσω μαζί σου...Όταν αγαπάς αγαπάς..Και ναι μπορεί κάποια μέρα να ξυπνήσεις παρέα μόνο με την αγάπη, άλλωστε πολλές φορές όταν αγαπας κινδυνευεις να μη στο ανταποδωσουν..Δεν πειράζει όμως...Είναι σημαντικό να νιώθεις, έτσι είσαι γεμάτος άνθρωπος.
Μάκια σου!!

Anonymous said...

na ikseres poso ma poso me aggizei tora auto pou les...
poso thymo mou exei bgalei ton teleutaio mina i frasi "ax re moro mou den katalavaineis"...
otan agapas... apla to ksereis...
kai apla den yparxei tipota pou na se krataei makrya ...
TIPOTA omos...
na eisai kala kai na pernas oso pio omorfa mporeis...