Monday, August 03, 2009

...Σαν ερωτευμένοι πιγκουίνοι! Κι αν μπορείς βρές το!

Ξύπνησα πρωί πρωί...

(Ναι η αλήθεια είναι ότι είχα ξενυχτήσει και το προηγούμενο βράδυ και το προ-προηγούμενο και το προ-προ-προηγούμενο. Αλλά δε με ενδιέφερε ιδιαίτερα αυτό.. Πρώτα ζούμε και μετά σκεφτόμαστε, έτσι δεν είναι?!)

Άνοίξα το γκρί σάκο και έβαλα μέσα:
  • Την, καθιερωμένη πια, φούξια πετσέτα,
  • Τη σκηνή και το sleeping bag (ή σλίπι μπάνκ, που το λέει η μανούλα μου στην εξής ατάκα που λέει πάντα, όταν της λέω ότι θα φύγω για κάμπινγκ "όταν εγώ με τον πατέρα σου, τότε εκείνη την εποχή, είχαμε σλιπι μπάνκ...." θέλοντας να μου πει στην πραγματικότητα "μην παίρνεις και πολύ αέρα γιατί τα ξέρω εγώ αυτά"),
  • Τη φ ω τ ο γ ρ α φ ι κ η μηχανή,
  • Καναδιό μαγιώ ακόμα και
  • Οτιδήποτε "τυπου" φούτερ μη τυχόν και κάνει κρύο. Ατάκες του στύλ "θα σε ζεστάνει η αγκαλιά του" και τα συναφή δε πιάνουν! Αν κάνει κρύο, κάνει κρύο!
Μπήκα στο αυτοκινητάκι και ξεκίνησα. Αυτό το Σαββατοκύριακο θα ήταν The Camping Lover's και έτσι θα το ζούσα. Χωρίς πολλές απαιτήσεις, αλλά με πολύ καλη διάθεση. Θα είμασταν πολλοί μαζί. Θα άφηνα το αυτοκίνητο στη Χαλκίδα και μετά θα αναλάμβανα το ρόλο του GPS στο αυτοκίνητο του Niki Lauda και του συνοδηγηγού του.
Έτσι ξεφόρτωσα το δικό μου, τα φόρτωσα στο άλλο, και μετά έκατσα πίσω και φόρτωνα τους χάρτες στον εγκέφαλό μου!
Παρέα με την PJ Harvey. Στη διαδρομή εγώ έλεγα "στα 1200 μέτρα στρίψτε αριστερά" κι αυτή έλεγε "Rid of me"..

Φτάσαμε στην παραλία. Μία κοινωνία ολόκληρη.

7 σκηνές. 14 πετσέτες. 1 φωτιά. 1 φωνή- όλοι μαζί- και πολλά τραγούδια..

Τι κι αν κράτησε μόνο 36 ώρες?!
Τι κι αν οδηγούσαμε τις μισές από αυτές?!
Τι κι αν κοιμήθηκα μόνο τις 4?
Τι κι αν φύσαγε και η θάλασσα ήταν όλο με κύμα?!
Τι κι αν απο τα γλυκά που ζαχάρωνα από την αρχή πήρα το χειρότερο?!
Τι κι αν έπαθα ηλίαση?!
Εγώ θέλω πάλι και πάλι και πάλι και πάλι και πάλι και πάλι....

Καλό υπόλοιπο του καλοκαιριού....
Take care.

ΥΓ1: Αφιερωμένο στην Κατερίνα- ξέρει αυτή γιατί ;-)
ΥΓ2: Σε λίγες μέρες έχει πανσέληνο και έχω αρχίσει να φοβάμαι... γιατί με τα φεγγάρια κάτι παθαίνω!
ΥΓ3: Που θα με πάτε το επόμενο ΣΚ? ΕΕΕΕ???...
ΥΓ4: Τελικά μου οι καλογνωμες μου αρέσουν περισσότερο από τα χτένια!

4 comments:

Andie said...

Εγώ θα πω ότι, παρόλη την αυπνία, μια χαρά φρεσκαδούρα μου ρθες σήμερις στο γραφείο!
Eύχομαι να ακολουθήσουν και άλλα Σ-Κ τέτοιου τύπου, γιατί δ ε ν παλεύεται με τίποτα ;)
(Σε τέτοιου είδους εξορμήσεις να το ξέρεις δεν ακολουθώ, αααα όλα έχουν το τίμημά τους σε αυτή τη ζωή, μαζί μόνο στον πολιτισμό :Ρ)

Vaggie said...

Χα,χα.. καλά καλά..
"θα σε ναρκώσω και θα σε απαγάγω!" και έτσι θα έρθεις μια χαρά!

Miss Pink said...

το ότι ζήλεψα θανάσιμα άτιμο θυληκό το ξέρεις ήδη.. ;)
το οτι πέρασες τέλεια το χάρηκα τρελά.. :)
το οτι αρκούν λίγες ώρες για να νοιώσεις οτι λείπεις αιώνες απο την καθημερινότητα σου το κυνηγάς είμαι σίγουρη.. ;)
το οτι κάνει κρύο ανεξαρτήτου αγκαλιών στο κάμπινγκ μου θύμησε πολλά.. :Ρ
το ότι "έλιωσα" με την αφιέρωση στο λέω να το ξέρεις.. :Ρ
το οτι σε περιμένει το καφεδάκι στο βορρά επίσης το ξέρεις και δεν θα το ξαναπώ.. ;)
το οτι θα μας πάνε όλα καλά φέτος στο είπα????????????
ΣΤΟ ΛΕΩ ΝΑ ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ... :))))

Heliotypon said...

Τι μου θύμισες! Τα νειάτα μου, που έφευγα με σκηνή και sleeping bag για ό,που μου έλεγαν. Αργότερα απέκτησα μια μικρή φουσκωτή βάρκα (3μ) που με πήγαινε στις απάτητες παραλίες για γυμνισμό και ...άλλα ωραία! 'Οποιος είχε δει ένα πράσινο Colt να κυκλοφορεί με μιά βάρκα φουσκωμένη στη σχάρα (έκανε και καλή σκιά) εμένα είχε δει!