Sunday, March 19, 2006

Its a beautiful day...


Kαλημέρα σας..
Σήμερα ξύπνησα με μια κάπως διαφορετική διάθεση... Η νοσταλγία και η κούραση παραμένουν αλλά σήμερα άνοιξα τα μάτια μου και στο δωμάτιο είχε φως... Έμπαινε κρυφά μέσα από τις κουρτίνες... Ξανακλείνω τα μάτια μου και χαμογελάω...Σκέφτομαι πως σήμερα είναι μια διαφορετική μέρα...και σηκώνομαι..ανοίγω τις κουρτίνες και το δωμάτιό μου πλημμυρίζει απο φως... Πρώτες σκέψεις??..."Κουζίνα-Φραπεδάκι-ΤΩΡΑ!!"
Στο δρόμο προς την κουζίνα θυμάμαι τα πιάτα και απο χθές και ψιλοπέφτω...αλλά η μαγεία συνεχίζεται!...
Μπαίνω στην κουζίνα και ήταν όλα πλυμμένα!..Θαύμα, δεν ήταν.... Ήταν όμως ένας ακόμα λόγος να χαμογελάσω!...
Έφτιαξα τον περιποιημένο σκέτο με γάλα, και παρόλο που ήξερα ότι με περίμενε το Internet law στο δωμάτιο, ήθελα να απολαύσω τη στιγμή που μου ήταν γνώριμη...Να διαβάζω, πάντα με φραπεδάκι τέτοιες μέρες, και να με τυφλώνει ο ήλιος...να κοιτάζω έξω το γαλάζιο του ουρανού και να χαμογελάω...
Βάζω μουσικούλα...κάθομαι στο γραφείο, ανοίγω τις σημειώσεις, κοιτάζω στον καθρέφτη και μου κλείνω το μάτι..
Αν η ζωή μας είναι μόνο στιγμές...αυτή θέλω να τη ζήσω!
Enjoy!

Το άσχετο του post: πως η madonna εκανε επιτυχία ένα τραγούδι που λέει: time goes by so slowly, ενώ όλοι παραπονιόμαστε ότι δε μας φτάνει ο χρόνος...δε μπορώ να το καταλάβω!!?!?!?!...

2 comments:

highfidelityshow said...

Αν κρίνω από τη φωτογραφία ήταν όντως ωραία μέρα! Πολύ φοιτητικό το δωματιό σου! Τα πιάτα ποιος τα είχε πλείνει Βάγγη? Ε? Μήπως δεν πέρασες το βράδυ μόνη σου και ως προς ένδειξη ευγνωμοσύνης σου έπλειναν τα πιάτα?

Τέσπα...

Σχετικά με τη Madonna πρέπει το γεγονός να οφείλεται σε δύο λόγους:
1) Επειδή είναι η MADONNA
2) Επειδή έχουν αυξηθεί οι gay

Vaggie said...

Xεχε...Έκαναν οι Ταιβανέζοι τραπέζι στην κουζίνα, και μετά αφού έπλιναν τα δικά τους, πήρε -ΕΥΤΥΤΧΩΣ- η μπάλα και τα δικά μου!!
Για την απορία μου, ο πρώτος λόγος και μόνο μου αρκεί!

p.s: τώρα συνειδιτοποίησα οτι το ρήμα πλένω, είναι πολύ ανώμαλο!