Saturday, April 01, 2006

Πλάθω κουλουράκια...

Λοπόν αγαπητοί φίλοι πρέπει να σας πω ότι έχω βαρεθεί να ακούω το εξής αστείο πια με το όνομά μου: " Και από που βγαίνει το Βάγγη, από το Μάγκι?!..Χαχα!!"
Ναι χαχα..πολύ αστείο, μπράβο! Ε, λοιπόν καιρός να σταματήσει αυτό το αστείο και να μάθετε οτί το Βάγγη βγαίνει απο το Ευαγγελία, και γιορτάζω 25 Μαρτίου και όχι κάθε πρωτοχρονία!! (γιατί έχω ακούσει να μου λένε ότι βγαίνει και από το Βασιλική!!)
Και μια και 25 Μαρτίου ήταν την προηγούμενη βδομάδα, σας παραθέτω φωτό από το πώς τα πέρασα!! ; )(επλίζω ο πρόλογος να σας έπεισε...)


Στις 25 το βράδυ μαζευτήκαμε κουζίνα να φάμε και να πιούμε και να χορέψουμε που λέει και το άσμα.. Για όσους αναρωτήθηκαν αν πέτυχαν τα μπισκότα, μια εικόνα=χίλιες λέξεις! Παρακαλώ παρατηρήστε υπόδημα Κοτέ...Νο comments...Πρέπει βέβαια να αναφέρω ότι ο καλύτερος τρόπος για να σωθώ (βλ. Η νύχτα μου με τον Κοτέ) ήταν να γίνουμε φίλοι και τώρα πρέπει να παραδεχτώ ότι έιναι φοβερό άτομο!! my respects λοιπόν, (αν και παραμένει psycho)...
Τα αυτά από μένα,
Take care...

Tο άσχετο του post: Remember Remember the 5th of November....

3 comments:

highfidelityshow said...

Χρόνια πολλά και πάλι λοιπόν...
Το κάψατε βρε!

Επίσης ευχαριστώ για τη παρατήρηση. Το έχω ήδη διορθώσει...

Χθες είχαμε ελληνική βραδιά στο Avantage! 300+ άτομα!!!!

Άντε να ξυπνάνε οι επιχειρηματίες και να μας δώσουν επιτέλους τη σημασία (και τα ποσοστά) που μας αξίζουν!

Vaggie said...

300+ άτομα στο Αβανταζ???????
Να κάνω μια ερώτηση...Πως χωρέσατε??..(απο το Χωρος 94.2!!)
Μπράβο παιδιά!! Καλή δουλειά ο σταθμός φέτος!!..

majo said...

350 ήταν τελικά.

---C H A O S---

Thats "Xoros 94,2" folks!