Thursday, May 11, 2006

Summer time Vs Μου κάνει πλάκα ο Θεός!

Ζητώ συγγνώμη από τους αναγνώστες μου για την απουσία μου στο Blog, αλλά βρίσκομαι εν όψι εξεταστικής...Το παραπάνω το αφιερώνω σε μένα και σε όλους τους συμπάσχοντες συμφοιτητές μου, που η ζωή τους τους τελευταίους μήνες έχει μόνο 2 modes of operation (άτσα και η crypto μου!)..Το sleeping mode και το studying mode, που όπως πολύ σοφά είπε και ο Νικολάκης προχθές: ''Tι ρωτάς και ξαναρωτάς τι ώρα είναι..αφού η ζωή μας έχει τώρα μόνο δύο ώρες, την ώρα που κοιμάσαι και την ώρα που δε κοιμάσαι αλλά διαβάζεις.." 'Αντε και καλά μας αποτελέσματα...
Take Care.

Το άσχετο του post: είναι ο τίτλος του!!..που αυτό που ήθελα να πώ είναι πως ενώ έξω είναι κατακαλόκαιρο, μέσα κάνει τόσο διάβασμα που δε το απολαμβάνεις...
Άρα...μου κάνει πλάκα ο Θεός... (εμένα και του Μπάγιεβιτς - για όσους κατάλαβαν...)

2 comments:

highfidelityshow said...

Good luck and good night!

Vaggie said...

Όπως λέει και ο MOBY σε ενα live του :
Thank ya, thank ya, thank ya!!!...