Wednesday, April 12, 2006

Sakis, come Closer...




Βρε Σάκη αγάπη μου...
Το παραδέχομαι το λάθος μου..ναι δεν ήμουν Ρουβίτσα όταν έπρεπε και έγινα στα γεράματα (ουδέν σχόλιο περί τούτου)...Σου δικαιολόγησα και τα μακαρόνια με τον κιμά και το μαλλί χαίτη και όλα τα θεωρώ πλέον χαριτωμένα, γιατί ήσουν νέος και άμαθος...Ακόμα και όταν μεγάλωσες εγώ φώναζα σαν την τρελλή Shake it και ας μη μου άρεσε το τραγούδι, καθώς και δεν άφηνα κανέναν να γελάσει με την τούμπα σου στην τελετή λήξης!..Τη δε εμφάνισή σου τότε με τη φούστα την είχα αποθεώσει στον κύκλο μου σαν τρομερό στυλιστικό επιχείρημα, πάντα υπέρ σου!
Ώμως γλυκιέ μου...υπέπεσες σε τρομερό σφάλμα..."Δε παίρνω τα μάτια σου απο σένα, δε παίρνω τη σκέψη μου απο σένα" το " Can't take my eyes of you, cant take my mind of you.." Ειλικρινά δηλαδή, επειδή δε το πρόσεξα, το τραγούδι πως το λέτε: η κόρη του Μπλόουερ??(The Blower's Daughter)
Το Closer το έχεις δει?.. ΝΑΙ??.. Και πως τόλμησες βρε αγόρι μου να πείς ναι σε αυτή την καλλιτεχνική μεταφορά - εκτέλεση??... Δε λέω, σου πάνε αυτά τα τραγουδάκια, αλλά αυτό ήταν λάθος σου... Ενδεχομένως να είμαι τόσο αιχμηρή, γιατί το Closer είναι στο σύνολό του ταινιάρα για μένα, και μαζί με το τραγούδι αυτό λέμε Hello stranger..και υποκλινόμαστε...Αν είναι έτσι, mon Sakis, θα καταλάβω το λάθος μου και θα ζητήσω συγγνώμη :-)
Ευτυχώς δηλαδή που πρόλαβε ο Τουρνάς και είπε "Oμορφη είσαι όμορφη..και δε θέλω να ξέρω όλα τ' άλλα.." γιατί θα ακούγαμε και την ελληνική version του You're beautiful του James Blunt, το οποίο ξαχειμωνιάσαμε και ακόμα παίζει..Σταματάω μη βάζω και ιδέες..O.M.G. δηλαδη!!!
Αυτά.
Take care.

Υ.Γ.: Πάρτε και το clipaki
Y.Γ 2: Δείτε και την ελληνική version...

Το άσχετο του post: Ο Κοτέ καλά είναι..Προχθές μου είπε ότι έιναι μισός Βουδιστής και μισός Χριστιανός!..Εμ έτσι εξηγείται αγάπη μου το μπέρδεμα....

3 comments:

highfidelityshow said...

Πρέπει να είναι η χρονιά της μπαλάντας... Δεν εξηγείται αλλιώς. Βλέπε και τη Βίσση.

Μάλλον ο Ρουβάς είδε πως ότι και να κάνει το πιο αγαπημένο τραγούδι του κόσμου είναι το "Δεν έχει σίδερα η καρδιά σου να με κλείσει". Πήγε καλά και με το Feelings οπότε λέει: "Δε κάνω καμιά διασκευή ακόμα?". Και έκανε...

Δε παίρνω τα μάτια μου από σενά...

Μα είναι πράματα αυτά?!?

Υπάρχει και η καλή πλευρά βέβαια! Από το να ακούς τα κλαπατσιγκανάτα τραγούδια που βγάζουν οι περισσότεροι άχρηστοι καλλιτέχνες της ελληνικής μουσικής, χίλιες φορές να μη παίρνω τα μάτια μου από σένα!

Vaggie said...

Προστέθηκε και η ελληνική version, από τον Sakis, σε live performing...
Ax...Aμα τον βλέπω όμως, όλα του τα συγχωρώ όλα....

Vaggie said...

Και έρχομαι να ρωτήσω και τον κουμπάρο και την κουμπάρα: To Closer το έχετε δεί??.. Αν ναι, και αν σας άρεσε, θα με καταλαβαίτε...
Όσο για το πως perform-αρει ο Sakis, δεν έχω παρά να ξαναπώ ότι είμαι Rouvitsa!..Αλλά δεν είναι αύτο το θέμα μας :-) :-) :-)
@Sophia: ΘΑ ΣΟΥ ΞΑΝΑΚΑΝΩ ΠΛΥΣΗ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ ΜΕ ΤΟΝ DAMIEN NA ΣΥΝΕΛΘΕΙΣ..Βάλε γρήγορα να παίζει το {Ο}. θα σε τσεκάρω στο media player plugin!