Wednesday, December 06, 2006

Στην αυλή του παραδείσου....

-Καλημέρα, να σε ρωτήσω κάτι;
-Καλημέρα, γλυκειά μου, να με ρωτήσεις ό,τι θέλεις!

-Φαντάσου έναν κήπο-όχι πολύ μεγάλο αλλά ούτε και πολύ μικρό-, με δέντρα, θάμνους, γρασσίδι και μια μικρή λίμνη στη μέση...

-Μμμ ναι, ας πούμε οτί το φαντάστηκα..

-Ωραία.. και τώρα θα σε ρωτήσω αν ήταν να επιλέξεις ποιά εποχή του χρόνου θα ήθελες να βρισκόσουν εκεί, κάποια στιγμή την Άνοιξη ή τα Χριστούγεννα, τι θα απαντούσες;

-Μα φυσικά την Άνοιξη! Που τα δέντρα θα είναι καταπράσσινα και τα λουλούδια ανθισμένα και θα μπορώ να κάτσω κοντά στη λίμνη και να περάσω όμορφα..

-Για δες κι αυτό....


-(..................)
-Τώρα μήπως να το ξανασκεφτείς??? χεχε...


Αυτά, λοιπόν...γιατί παρόλο που έχει πολύ καλό καιρό και με τίπoτα δε σου θυμίζει Δεκέμβριο, κάποιος πρέπει να φροντίζει και για το Christmas Spirit...

Enjoy the rest of the day(!!!) ...γιατί όπως καταλήξαμε χθές μετά από μια συζήτηση..δεν έχουμε προβλήματα, προβληματισμούς έχουμε!!..και θα τους λύσουμε!

Take care...
Vaggie

το άσχετο του post: Σε παρακαλώ ΜΗ ΚΑΝΕΙΣ καμια συνειρμική σκέψη με τον τίτλο του post...H αυλή του παραδείσου υπήρχε ΠΟΛΥ πριν η Βανδή το κάνει τραγουδάκι... Ευχαριστώ!

6 comments:

MaYaMaYa said...

μην πυροβολείτε την αρτίστα! οχι, δεν είχα στο νου μου τη Βανδη που τείνει να γίνει trend καθε χριστούγεννα να μας βγάζει και ένα καψουροτράγουδο! Θελω να παω μια βόλτα Σύνταγμα να δω τι δέντρο θα'χουμε φέτος, τα προηγούμενα χρόνια ήταν ένα στολίδι αυτό και στην πλ.Κλαυθμώνος! Αρκετό για να ξεχάσουμε την %$#@! του Αβραμο με τα λαμπιόνια, μες το καλώδιο!

αν θες να μπέι για τα καλά στο χριστουγεννιάτικο κλίμα πήγεναι στα stabucks, έμαθα πως έφεραν και στην ελλάδα φετος 3 γεύσεις καφε που θυμίζουν λέει χριστούγεννα! xmas Toffee Nut Latte και Peppermint mocha. To δεύτερο πρέπει να θυμίζει τα περίφημα candy canes...οκ, εμπορευματοποίηση των εορτών αλλά ρε γμτ εγώ φταίω που την πατάω σαν παιδάκι τις γιορτές???

αγκαλίτσες!

Vaggie said...

Όχι, θα την πυροβολήσω, και πολλές φορές μάλιστα, μπας και καταλάβει ότι δεν είναι ωραία αυτά που πάει και κάνει... -εκτος από το "γεια" που μου άρεσε-
Όσο για τα Starbucks, οι φανταστικοί μου στρουμφοσυνάδελφοι προμηθέυονται προιόντα καθημερινώς και έτσι οι γιορτινές συσκευασίες μπήκαν στο γραφείο μου από αρχές Νοέμβρη! (βέβαια δε πίνω κάτι άλλο απο capuccino grande οπότε για τις γεύσεις δε θα έχω ποτέ άποψη..)
Μωρέ το πνεύμα υπάρχει, αλλά με τη ζέστη και την καλοκαιρία που επικρατεί δεν επιβιώνει.. Άν και το προφήτεψε ενας συναδελφός
"-Θα χαλάσει ο καιρός, τα πουλιά πετούν χαμηλά.."
..εγώ απλά θα συμπληρώσω ότι "... τα βρίσκει ο χάρος στο φτερό", καθώς και ότι τελικά "..πεθαίνουν τραγουδώντας"!!!!!
Και φυσικά δε φταις που πετάς σαν παιδάκι στις γιορτές!!!!!! Πρόσεχε μη σε περάσουν για πουλί, και έχεις την παραπάνω εξέληξη (από τραγούδι πως τα πάμε??)
desclaimer:ΜΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΧΙΟΥΜΟΡΙΣΤΙΚΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΑΝΑΦΕΡΩ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΚΑΙ ΟΧΙ ΚΑΚΟ- μη παρεξηγηθώ πλιζ!! :):):) Φιλάκια!

bereniki said...

ti na pw?

EINAI XRISTOUGENNA REEEEEEEEEEE!

moutsssss :)

*****

MaYaMaYa said...

χαμηλές πτήσεις σαν το σπουργίτη του αρκά! και θέλω να κάνω κάτι βουτιές σε μελομακάρονα, δίπλες και να σηκώσω ένα λευκό νέφος απο ζάχαρη άχνη στο διάβα μου! μακάρι να΄χει ο συνάδελφός σου δίκιο, πολύ θα'θελα να εχουμε χιονισμένα χριστούγεννα στην Αθήνα!

αγκαλίτσες και 19 μερες απέμειναν...you better watch out!

Anonymous said...

Εγώ θα απαντούσα: "Δε με νοιάζει αρκεί να είμαστε μαζί... μωρό μου!"

Φιλιά Βάγγη μου!

Epicuros said...

Μου θύμισες Χριστούγεννα στο Miami όπου έζησα ένα χρόνο. Οι κήποι των πλουσίων της περιοχής ήσαν γεμάτοι δένδρα με φωτάκια και γιρλάντες και ψεύτικο χιόνι στα κλαριά! (με θερμοκρασία 30+ Κελσίου!). το ίδιο ψεύτικο χιόνι γέμιζε τις βιτρίνες των (κλιματισμένων λόγω ζέστης και υγρασίας) μαγαζιών! Βέβαια, το Miami, εκτός των Κουβανών, είναι γεμάτο από δραπέτες (προς την ηλιοφάνεια) του Αμερικάνικου Βορά που κουβαλούν μαζί τους τα βιώματα των White Christmas. Αλλά το ψεύτικο είναι απωθητικό, ό,τι και νά είναι!